2010. május 21., péntek

Zetea

Annyira fáradt és kimerült vagyok. Éppen válok egy embertől, akivel leéltem 17 évet, határidős munkáim vannak, likviditási problémák álltak elő a cégnél, ahol dolgozom, és amelyeket nekem kell (kellene) megoldanom, ráadásul két hete esik az eső.
Hogy az időjárás okozta depit kicsit ellensúlyozzam, tervezgetem a nyaralást.
Amint vége tanításnak, irány Zeteváralja, Erdély.
Csodálatos hely és jobbnál jobb szállások közül lehet válogatni. Mi egy patakparti faházat választottunk (ahol jártunk már), hatalmas területen hét egyforma házikó áll, apró fakerítéssel elválasztva ugyan egymástól, de az esti baráti sütögetések hangulatát a fakerítésen nyitva álló kapu engedi sejtetni.
Az alsó szinten hatalmas terasz, nappali kandallóval, konyha, fürdő és ha minden igaz már szauna is van.
A tetőtérben két háló-két fürdő.
Népmesék hangulatát idéző nyaralás ez, a látnivalók leginkább a természet által létrehozott gyönyörűségek, amelyet ezen a tájon még nem pusztított el az ember. A hatalmas tisztások helyén nem épült Plaza, a suttogó fenyvesek helyén nincsenek irodaházak. Medvéket lehet etetni, ha valaki nem fél tőlük persze, és gyógyteának valót gyüjtögethetünk az erdőben. A helyiek csak ezt isszák és persze jófajta pálinkát.
Frissen fejt tej kerül a kávénkba és valódi házikészítésű túró-tejföl ízesíti a  túrós csuszát.
Sütni fogunk kürtöskalácsot és kovászolt kenyeret , amit itthon is sütök sokat, de az azért mégsem olyan!
S velünk lesz Valaki....


Úgy várom már, az én lelkem egy része mindig ott van, azon a tiszta, varázslatos Hargitán.


2 megjegyzés:

  1. Ez már tényleg szerelem, ahogy "beszélsz" róla, csodás hely lehet:-)
    A most múlik pontosan meg a szívem csücske.))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az, bár nem tudom konkrétan semmihez kötni, mégis libabőrös vagyok, valahányszor hallom.

    VálaszTörlés