2010. június 29., kedd

Osho: Idézet az életről

Az élet egy örökös folytonosság. Semmilyen végcélhoz nem akar eljutni. Maga a zarándoklat, maga az utazás jelenti az életet; nincs hová elérni, nincs végállomás - csak táncolni és az úton lenni, vidáman haladni, nem törődve semmilyen úticéllal.
Mihez kezdenél, ha elérkeznél a végállomáshoz? Senki nem teszi fel ezt a kérdést, mert mindenki próbál valamilyen célt kitűzni az életében. De mit rejt ez magában? Mi lesz, ha valóban eléred az élet célját? Egyszerre nagyon kínosan érzed majd magad. Nincs hová menned... elértél a végállomásra - és az út során mindent elveszítettél. Mindent el kellett, hogy veszíts. És most ott állsz meztelenül a célban, és úgy nézel körül, mint egy idióta: mi volt az értelme ennek az egésznek? Annyira siettél, annyit aggodalmaskodtál, és ez az eredmény.


Az idézetetre nem én találtam rá, hanem Lili, A Fény és árnyék szerzője.
http://fanny-onewayticket.blogspot.com/2010/06/osho-idezet-az-eletrol.html#comments

6 megjegyzés:

  1. Nem számít ki találta, a lényeg, hogy Te is magadénak érzed a gondolatokat:)

    Ha gondolod, a bejegyzések szerkesztésénél átállíthatod a betűket fehérre, úgy jobban olvasható:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon álmos voltam, aikor csináltam és nem néztem meg, hogy milyen lett. Köszi, hogy szóltál :)

    VálaszTörlés
  3. Árulás történt, hová lettek a Mr.Dog-os bejegyzéseid? Nagyon jók voltak, kár, hogy kivetted.

    VálaszTörlés
  4. Májusba tettem őket, hogy csak az találjon rá, aki keresi...+kicsit erotikusnak tűnt az utolsó két bejegyzés (főképpen az én emlékeimben) , így eldugtam őket ....

    VálaszTörlés
  5. jah, és nagyon örülök, hogy tetszenek. Magam miatt írom le őket, hogy nehogy egy pillanat is feledésbe merüljön...

    VálaszTörlés
  6. Megtaláltam:), igen sejtettem, hogy egyfajta visszaemlékezés, mivel már megtaláltam a folytatást, azaz a "jelent is", a kis Juniort:))

    VálaszTörlés