2010. június 28., hétfő

Nagyküküllő


Mielőtt indultunk Erdélybe, azt gondoltam, hogy egy pillanat alatt elmúlik ez a hét és már indulunk is vissza.  No, ez történt.
Igaz ugyan, hogy véges-végig esett és a nap még csak ránk sem nézett, mégis olyan hamar elszállt ez a hét, hogy már itthon is vagyunk. Itthon...Domának honvágya van vissza Zeteára, én pedig csak nyelem a könnyeimet.
Hét nap, csupán hét nap és máris úgy érzem, hogy semmi keresnivalóm nincs itt. Le sem kell húnynom a szemeimet ahhoz, hogy a Hargita édes zöldjét, a dombok-hegyek vonulatait lássam magam előtt, és persze a kora reggeli párát, amely kanyarogva száll fel az égbe a buja fenyvesekből.
Az eső ellenére sokat mászkáltunk, megjártuk a medvék birodalmát, a Madarasi Hargitát is. Finom szilvapálinkát kóstoltunk a menedékházban és próbáltunk betelni azzal a varázslatos látvánnyal és érzéssel, amit a Hargita nyújt...nekünk...
Családi napokat tartottunk, hiszen kicsi fiam családja kinn él Csíkszeredában, jó volt látni őket és jó volt, ahogyan lassan, tapogatózva (székely ember módján), de elkezdenek bízni bennem és szeretnek!
Találkoztunk egy Gyógyítóval is, aki természetfeletti hatalommal mindent lát és mindent gyógyít. Kissé hitetlenül mentünk el hozzá, de Trisznek annyira fájt a gerince, hogy három napig nem tudott lábra állni.
Gondoltam, hogy veszíteni semmit sem veszíthetünk. Az első kezelés után egészen jól érezte már magát, a második kezelés óta pedig kutya baja sincs!
Barátnőm nem mert átjönni velem hozzá, mire a Gyógyító megkérdezte, fél e ugye, a barátnője? Megmondjam e innen, hogy mi a baja? A melle.
A barátnőm két éve mellrákos lett. Szóval...
Én kértem, hogy ha valami gyógyíthatalan betegséget fedezne fel nálam, akkor ne szóljon..inkább nem akarom tudni.
Nem, Magának gyönyörű az aurája, már tegnap, amikor itt volt, akkor láttam, szóval nincs semmi komoly baja. Csupán ne fogjon kezet az emberekkel, mert olyan könnyen átadja a jót magából a többi embernek! és aki nem szereti magát, az levesz az aurájából, levesz az energiáiból.
Mindenesetre egy dupla kezelést kaptam..mert valóban, az utóbbi időben sokan, sokat vettek el tőlem...bőven volt mit pótolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése