2010. április 26., hétfő

Independent

Tegnap volt az első nap, mióta Citrom Úr elment, hogy tényleg szabadnak és elégedettnek éreztem magam. Majdnem három hónap kellett ehhez.
Olyan jó érzés ez! Mindent magam csinálok, nem veszi ki senki a kezemből a munkát, ások, gereblyézek, kapálok, vetek, ültetek, autót takarítok, festek, tapétázok, és mindent úgy, hogy senki nem bírálja a tetteimet. Ha jó munkát végzek, azt csak magamnak köszönhetem és bizony olyan jóleső érzés gyönyörködni az eredményben, tudván, hogy egyesegyedül én csináltam.
Persze édesek a gyerekek és nagyon is sokat segítenek, de többnyire én irányítok, sőt én csinálom a munka java részét.
A kertem még soha nem volt ilyen szép, ezer színben pompázik, talán érzik a növényeim is, hogy most én kezelem őket, simogatom és gyönyörködöm bennük. Nem azért teszem, hogy lássák a szomszédok, milyen szorgalmas vagyok, hanem azért, mert szeretek a kertben kapirgálni.
Tizenhét évig hagytam, hogy valaki irányítsa, mit tegyek, pedig oroszlán vagyok, állítólag nem egy könnyen irányítható egyéniség. Persze olyan egyszerű, sőt jóleső volt az elején, hogy a nehezét átvette valaki, én ültettem, ő kiemelte a nehéz földet a helyéről, én kitaláltam, ő pedig festett a plafontól a padlóig vagy fordítva. Igen, de egy idő után már változott a munkamegosztás, és ő volt az, aki kiosztotta a munkát. Szelíd erőszakkal, sokszor inkább tettekkel, elvárásokkal irányított úgy, hogy én tettem amit akart, de nem éreztem jól magam. A kezdeti segítőkészség lassan egy főnök-beosztott kapcsolattá vált. Nem volt önállóságom, mindenhez szükségem volt az ő véleményére, és jóváhagyására. Kényelmi függőségbe kerültem, amelyből nem tudtam szabadulni.
No ez változott most és újra én vagyok , Blaskó Erika , aki végre szabadon éli az életét!
Most pedig szaladok ki a kertbe, kikarózom az égigérő paradicsomfáimat! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése