2010. július 3., szombat

Lady Gaga, micsoda nő!

  Eleinte nem tetszett, nagyon nem. Unalmasnak és túlságosan egyszerűnek találtam a zenéjét. A klipjeit azonban élveztem, meglehetősen eredeti figurának tűnt és annyira mai nő.
Mindenesetre mivel a csapból is ő folyik, dallamai belemásztak a fülembe.
A klipejei egyre jobbak, megjelenésben egyre tökéletesebbnek tűnik számomra, így valamelyik este beütöttem a Youtube-ban a nevét, és láss csodát, ezt a számot kaptam meg a találati listán.



Azóta kicsit áttanulmányoztam az éketrajzát, és micsoda nő!
A saját zenei stílusában nem tudott népszerűvé válni, így megalkotta önmagát, s remek dalait, amelyeket maga ír, olyannyira lebutította, hogy a nagyközönség számára is ehető váltak azok.
 Befutott, nagyon befutott, s azóta fellépésein, főképpen a VIP fellépéseken már újra saját stílusában énekeli el az immár sikeressé vált dalokat.
Nem csodálkoznék, ha szép lassan teljesen visszatérne régi énjéhez és újból a saját stílusában énekelne. Mint befutott popdíva. Okos. És nagyon tehetséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése